Tuesday, June 16, 2009

brmain snuker di mlm hari

Pada mlm smlm yg trlampau boring , bob telah memberikan cadangan utk brmain snuker secara berjemaah . kitaorg pun pergi la main snuker kt GM . time kluar rumah nk pakai sliper tu ada la sorang budak ni trpijak tahi beruk yg menghuni di atas pokok rumah kami . budak ni pun mengamuk la lalu brkata ''mana beruk tu! biar aku sumbat kayu ni dlm bontot dia'' uhh..nasib baik ika tk nmpk sbb rumah dia kt depan rumah kitaorg je .





Lepas tu kami sampai la di GM utk brmain snuker . bob,anif,ijat dan nuar main beregu , jaa dan aku pulak main dual . kitaorg pun main la 2-3 frame . hisap2 rokok , pukul2 bola . tiba2 time aku nk pukul bola tu aku trcium bau kentut yg amat bau sekali . aku pun tanya la sape yg kentut bau yg amat ni ? sape yg nk mengaku kn ? aku pn tgk la sekeliling . maka aku trnampak seorg lelaki yg mukanya mcm tgh kemut . mmg sah dia yg kentut . aku pun buat tk tau je la...tkkn aku nk tanya dia pulak nnt tk psl2 aku kena pukul . wakakakaka! . kitaorg pn tk de mood dh nk main snuker sbb trcium bau yg amat tu . jd kitaorg pun blk la...







Lepas blk main snuker , kitaorg pun pg la kt kedai 4U2C utk minum air . selepas perut diisi dgn air dan hanya tunggu masa utk melepaskannya ke ''laut'' kitaorg pn blk rumah utk tidur smbil brpelukan diantara satu sama lain . FULL STOP! .

9 comments:

  1. YES NAMO AKU DLU MU SEBUT MULA2.haha

    ReplyDelete
  2. arap sudoh gmbr kawe last skali . huuhhu

    ReplyDelete
  3. gmbo gua atas skali..hahahaha
    nme x penting
    gmbr 2 pnting

    ReplyDelete
  4. mesti org tuh xberak smggu..tu yg kepam busuk

    ReplyDelete
  5. org tu syg nk buang taik dia..
    sbb tu dia tk nk berak..

    ReplyDelete
  6. pic sme lawa. trimas kpd abe youth. wakaka...

    ReplyDelete
  7. ceh
    dtg tgk je x blh ade gmbar
    2 psal x ajak..wakakakka

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete