Tuesday, June 16, 2009

geng yahuuuu!!!

geng ini tertubuh pd mlm ke dua kami 9 wonderpets bermain snuker(tp sbenarnye ade bpe org je y men y len jdi penyokong je..xpon jdi tkg amik gmbar..huhuhu)...aku ngn anip di cabar oleh bob n nuar utk bermain beregu snuker..aku ngn anip plak mmg pantang btul klo d cabar..rse myirap je seluruh badan ni..

so aku ngn anip pon trima cbaran 2..aku memulakan permainan setelah bola d susun ngn elok dan kemas ye..gua break bola putih 2 ngn yakin dan riak ye..ketepekk bola putih msuk lobang..cilakakk!!! gua jerit "oi mat lu bkk lmpu time gua break wat pe kan dh trsasul bola 2"..mamat jge kaunter 2 wat mke dek je..gua pon cool blik..bru skali foul..xpe2 gua halal kan..mke bob ngn nuar time 2 dh pnuh ngn prasaan ceria..anip plak gua tgk mcm myirap je ngn gua..gua ckp la kt anip..nk okok ke nip hahahahaha

pas2 smbung men blik..ehhh..agak2 laa nk cte dri mule smpi hbis..trcabut la kuku jari gua ni..mmber gua y bru post blog pon kang maki gua plak sbb blog dierg ke mke surat sbelah jdi older post padehal x sempat org len nk bce hahahha...so gua cte sinopsis jela ek

gua ngn anip x terkalah ngn bob dan nuar(geng gooogle sbb kteorg yahuuu..setel msalah)..dah repeat 2 game pon still mng lg..gua gmbire btol..men free kot..sape nk bg..slalu men tong2 je..x feel la bro..

bob ngn nuar pon kuar kn la statement x blh trima kyataan sprti
"mng nasib je 2"

"nasib la bola last td 2 msuk kimak syial"


bro nuar ngn bro bob..klo x pueh ati jom la kte repeat game lg..gua on je..anip pon aku rse on jgk 2..dpt men free lg..hahaha...jgn sentap plak...kte kn dh kwn lbih 1 sem..hahahaha
korg dua(bob ngn nuar) mmg bwak luck kt aku ngn anip..aku ske..weeee
jom men lg..jom men lg...

td 2 slmat la mamat jge kaunter 2 nk ttup kdi..klo x kmfem repeat 2..btol x anip??..hehehehe

skian je brita dri gua..gua dh stat mamai..sok ade klas..mcm dh x p je gua rse..gua g tdow lu..chow...

4 comments:

  1. terbagus . jat . kita bikin 2 org tu panaaazzzzzz jer . hahaha

    ReplyDelete
  2. b0o~
    xheran pon..
    bese la adat game de menag de kala..
    lau sume nk menag cpe nk kala..
    xpe2 ak maleh nk lggr adat nie..
    ak bg ko mng je la..
    tp jgn b'gembire sgt..
    beware ari2 len...
    hahahaa~

    ReplyDelete
  3. woittt kite repeat blk r..jom g maen skunk ade brani..menyerap darah gua..hehehe~

    ReplyDelete
  4. Da la..
    ak give up ngan snooker nie...
    hampeh!!!
    hancur!!!
    lebur!!!
    team ak d bubar kan..
    ak da b'pecah,nk men single plak..
    try luck
    hahaha!!

    ReplyDelete