Sunday, July 5, 2009

Cuti!

Selamat bercuti buat kawan2 wonderpets.

Aku , anif , bob dan jaa yg blk kelate . apih dan ijat yg blk perak . nuar yg blk melaka . bobo yg blk ns . yuh yg blk entah ke mana .

Hari ini aku pecah rekod bgun awal . wahahahaha! . biasa bgun tgh hari . kt ipoh pn mcm tu la . aku dgn anif plg lmbt bgun . sedap betul duduk kt rumah . dpt saving duit , bkn mcm kt ipoh duit habis mcm air terjun . kedai makan kt sini pun byk + sedap . klau kt ipoh bukan ckp makanan tk sedap , kedai makan pun sikit! . hari2 mamak . mamak! kasi roti canai bulu lebih satu! begitulah hari2 berada di ipoh . ahh , bosan betul duduk ipoh .

Okay lah . aku tk nk panjang lebar . nnt jd bosan membacanya . akhir kata , selamat bercuti kpd semua rakan2 kita! yeah yeah yeahs!

Ni la kucing aku . hahaha . wonderpets pasti suka .


lagu utk mood hari ini ialah : camera obscura - french navy

1 comment: