Sunday, July 5, 2009

1. Nama timangan anda??
of kos 9wonderpets..nk pwer rangers pon bole..tkot x ckup kaler plak sekor2

2. Anda seorang yang...
silap ni..kami ptt ye..err..lu pkir la sendri..mmpuih la xplain sekor2
bg la skit..pueh kn ati

anip - antu tdo
paa - paa x cacak..kn2
jaa - antu RO
bob - antu gyut
yuh - antu market
nuar - antu tea 3layers..haaa
bobo - saye syg die..tag die ni..bkn aku syg die..gle nk syg die..barua!!!
apih - err..padia ntah..aku pon xtaw
jat - dh la baik, bersopan santun, y elok2 sume kt die ah..hahaha (sape suh tnye..kn dh up dri sndri..hadoiii..jgn komen tang ni..fakta belaka)
ak pangkah tag jat nie...jat seorang y malas bgon tido,lau mandi smbil nyanyi jiwang2..hahahaa
slalu ku0 uma senyap2( jmpe ida laa tue)

3. Insan Teristimewa..Describekan dia yang terlalu istimewa di mata anda..

tny dierg la..xde keje aku nk tny..x psal2 aku kne pngkah..syiottt je

4. Lagu kesukaan anda

kami lyn je..keep the music flying in ur mind..bak kte bob

5. Makanan kesukaan anda...
tolak batu kayu..bak kte ika...tolak syur skit..bak kte aku

6. Tag 5 rakan anda
x pyh la nk tag2
sape pon aku nk tag
hahaha

4 comments:

  1. weyh g0r~
    ne ko taw ak mek brg nie...
    huuhuu~senyap2 da laa..
    aish...

    ReplyDelete
  2. aku antu market...
    mengacau di pasaraya berdekatan anda...
    muahahaha!!

    ReplyDelete
  3. ehh
    pasal pe bertukar 2
    kimak nuar
    mentang la blog ni pki emel lu
    ini diskriminasi!!
    x aci..x aci..
    x leh la ktuk ko dh pet..
    haizzzz...hmpa2

    ReplyDelete
  4. haha! gile ah bleh edit2 org pye post!

    ReplyDelete